Ceník ADSL (není-li VDSL)

Ceny služeb jsou uvedeny bez DPH 21%.

Ceník je platný od 1. 1. 2013

Služby bez telefonní přípojky
(Free ADSL)
Rychlost1)
(kbit/s)2)
Cena za měsíc
Standardní
Free ADSL Universal 2M 2048 / 256 330,- Kč
Free ADSL Universal 8M 8192 / 512 390,- Kč
Free ADSL Universal 16M 16384 / 768 580,- Kč
Free ADSL Business 2M 2048 / 256 685,- Kč
Free ADSL Business 8M 8192 / 512 1025,- Kč
Free ADSL Business 16M 16384 / 768 1725,- Kč
Služby nad telefonní přípojkou
(PSTN / ISDN2)
Rychlost4)
(kbit/s)2)
Cena za měsíc
Standardní
ADSL Universal 2M 2048 / 256 245,- Kč
ADSL Universal 8M 8192 / 512 290,- Kč
ADSL Universal 16M 16384 / 768 475,- Kč
ADSL Business 2M 2048 / 256 545,- Kč
ADSL Business 8M 8192 / 512 895,- Kč
ADSL Business 16M 16384 / 768 1585,- Kč

1) maximálně dosažitelná rychlost v kilobitech za sekundu směrem k zákazníkovi a od zákazníka do sítě Internet
2) Konkrétní linkové rychlosti odpovídají technologickým profilům přístupové sítě pro daný rychlostní profil služby

Typ služby Agregace 1) Limit dat FUP 2) IP adresa www prostor 3) E-mail 3) schránka
Universal 1 : 50 není Neaplikován Dynamická / Statická 30 MB 100 MB
Business 1 : 20 není Neaplikován Dynamická / Statická + Blok 50 MB 100 MB

1) Poměr značí sdílení IP páteřní kapacity vůči součtu rychlostí uživatelů stejné agregace na daném přístupovém segmentu páteřní IP sítě
2) FUP – Fair User Policy – omezení propustnosti po přenesení daného limitu dat – FUP neaplikována na žádnou službu
3) www prostor a emailovou schránku lze rozšířit dodatečnou objednávkou

Pravidelné ceny v rámci služby ADSL

Typ služby Cena
Platba za pevnou IP adresu pro službu typu Universal 77,- Kč
Platba za pevnou IP adresu pro službu typu Business 27,- Kč
Platba za blok IP adres 1) individuálně

Garance SLA

Doba odstranění poruchy1) Kód Smluvní pokuta2) Zřízení nebo změna Měsíčně
následující pracovní den do 18 hodin NBD18 5% (max. 200%) 0,- Kč 370,- Kč
následující pracovní den do 12 hodin NBD12 5% (max. 200%) 0,- Kč 470,- Kč

1) Porucha bude odstraněna následující pracovní den po jejím ohlášení, a to do 12.00 či18.00 hodin tohoto pracovního dne
2) Za každou započatou hodinu běžného pracovního dne, tj. od 7.30 do 18.00 hodin. Mimo tuto uvedenou pracovní dobu nebude smluvní lhůta pro odstranění poruchy nebo smluvní pokuty počítána.

Drobečková navigace:

Home Archiv Ceník služeb Ceník ADSL (není-li VDSL)